White party in le white maison

Nu har ceccis fest också varit, jätte lyckat, hade roligt tack kära vännen! Vädret kunde inte ha varit mera passande heller.

Har mycket roliga minnen från igår, såsom vår "sportsdricka" (det vill säga något litet starkare), min och pacces gräl som var totalt löjligt men som till slut gjorde mej fittig eftersom han hela tiden frågade om jag är sur. Min och filles gräl hemma hos oss kronade nog hela kvällen, han kastade 2 av mina bröd på köksgolvet av misstag vilket gjorde mig jätte arg, sen hällde han socker i mitt te av misstag och tog dessutom den sista laktosfria mjölken i sitt te fastän han inte har laktosintolerans. Jooo, skrattade tom under grälet. Hade så roligt idag när jag tänkte på allting. :p

image113
The birthday hero. Puss och kram!

image114
Jag och Fille poserade hos oss före vi fo ;)

image115image116
Vi va ute med min vita hund Roope i våra vita kläder och kände oss otroligt töntiga

image117
Vackra vita flickorna, lotta, lotta, andru och yasu

image118

image119
"Det var som på franska rivieran" sa många, har varit där och detta var nog nästan vackrare :p

image120

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0