Spring Break

Idag hade jag hemsk migren från igår och mådde överhuvudtaget mycket dåligt, vi har bara luggit med Fille och tittat på världens sämsta skräckfilm. Varför kan vi inte bara acceptera att varendaste en skräckfilm e typ bara skit?

Imorgon slutar skolan! Och jag har massor med saker att göra som att klippa pannlugg. Hinner inte till frissan och vågar inte göra det själv, huge problem. Och så vet jag inte ännu heller vad jag skall ha på till skolavslutningen. Blääää bläää

image121
Eh, yes please!

Anmälde mig till finska skrivningar på hösten, yippee, more work to do!

Har inga ordentliga sommarplaner :(
Skall iaf till särkänniemi, hangö, lande osv ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0