So not nice

Jag skulle ha farit imorgon på intervju till en fotostudio (www.tosikuva.fi). Det var helt planerat sen länge, men nu ringer pappa att chefen har inställt vår meeting och att de redan har sommar arbetare där och att VI är för sent ute! WTF - vi hade ju redan kommit överns om dagen. Riktigt förbaskat ohyfsat och oförskämt. Jag är så arggg!!
Dock har jag nu helt ledigt på sommaren efter min stressigaste och mest osociala maj-månad pga våra end of year exams som börjar exakt om en vecka :O shitt vad skraj jag är :D Kanske det är bara bra att jag får ta lugnt 2 månader och sedan tillbaka till stresset.

Jag bestälde en till bok till min Extended Essay.

image93

Undrar just vad min lärare tycker om den.
Fille har erbjudit sig att hjälpa mig i min essee efter att jag berättade om dens titel. Hahah wonder why...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0