Lång paus och stress nivån near death

Jag har inte bloggat på mååånga dagar på grund av mina 14 prov sen förra torsdagen. Imoron har jag mitt sista prov! Stressen kommer att försvinna i ett och jag kommer säkert att dö av trötthet - jag vill aldrig vara med om detta igen. (Dock har jag det framför mej nästa år två gånger, mock exams och final exams)
Hittils har jag skrivit

Biology paper 1& 2
Economics paper 1&2&3
Maths paper 1&2
Swedish paper 1&2
English paper 1&2
History paper 1&2&3

Imorgon har jag bara historia paper 3 kvar som är 3 esseen man skall svara på. Lider av en liten lack of interest.
Hurraa med Stalin, Hitler, Napoleon III och första världs kriget. Kunna sen allting om varför de kom till power och varför kriget startade and shit.

Hade planerat att fara till sports academy bar efter mitt sista prov men dom andra uslingarna har ännu prov på eftermiddagen. ;<

På lördag skall jag iaf festa hårt föratt livet kommer att smaila hårt.

image106

Jag menar hårdare än detta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0