Kungliga klubben

Andrus fest var lyckad men för min del var den inte riktigt så lyckad. Jag skulle inte dricka mycket, vilket tydligen hände pga bakisen idag. Dessutom hade jag glömt mina glasögon hemma så jag så inte bekanta och var blind hela kvällen + att mina högklackade skor skavade på mina tår så vi gick barfota i Helsingfors då vi skulle hem. Yippee. Sen fick jag tyvärr lyssna i Kampen där 2 av mina favorit par grälade. Satt där ensam och små skrattade åt  min situation, vem kunde jag ha grälat med? Hoppas allt är bra nu!

image97
Lillasvarta tema, orkade inte med helsvart klänning så kombinerade en kjol till höfterna med animalprint linne.
Jag vill se bilderna från klubben, uppdaterar med dem senare. Nu skall jag ut till solen och läsa engelska!
4 dagar och mina prov börjar! 11 examen prov, skulle kunna skriva en lista med schemat ;)

Aijoooo, vill jag klippa panlugg eller ej?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0