Endorfin kick

Äntligen över! Alla prov! Fo till stan och shoppa med Fille och Kristoffer, de köpte vita byxor och kavaj till ceccis white party. Jag.... jag köpte röda shorts. Tänkte nog ej ha dem på till henne, skall pimpa nån vit klänning ;)

Nu går jag iklädd i min ruby rox klänning från new york, känner mej kanske lite för festlig men hemma kan man ju vara klädd hur man vill. Har ännu prislappen kvar och besökte deras hemsida, underbara klänningar måste säga. Visste inte heller att seventeen och elle girl har ofta med i deras shopping guides ruby rox klänningar. www.rubyrox.com

image107image108image109
Liknar min egna. Som jag inte hittade därifrån :(

Min ser dock ut så här:

image110

Jag ser blå och sprängd ut efter 2 h springande

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0