Day versus evening

image95

Idag var det blå dag (och kväll), blå tunika från Mystique shop och blåa klänningen Forever 21. NY shopping ;)
Mina 2 veckor gamla skor fo sönder idag, (på vänster bild) ja måste bara säga att jag är otroligt ledsen. Om mina saker går sönder så är dom det, jag börjar inte fiksa dem. Därför är jag ledsen eftersom jag aldrig kommer att fiksa dem och aldrig mera använda dem. Jag tyckte om dem :(
Vi firade Lottas 18 års födelsedag hos henne med 8 flickor och åt god mat. Inge drickande före end of year exams, jag tror på att mina hjärnceller dör och glömmer allting jag läst hittils (dumt va?) men det är ända motivet som håller mej inte drickande. (Nej, jag är inte alkkis).
Imorgon firar vi Andru på Kungliga klubben, där tar jag 2 shampagne glas. Sen blir det Battery och planen är att jag ska vara mest galen av alla. (Never gonna happen)
Filles lag har vunnit Turkiet i handbolls EM-kval i Island, är glad och lycka till till dem.

 Litet dålig dag annars, saknar pojkvännen min. Kom tillbaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0