Road Trip avklarad


(Ytterligare en bild av min pannlugg, nu börjar jag vana mig vid den och tycker den är helt okej :))

Hejj! ;) Nu är vi tillbaka från vår road-trip. Vi åkte på torsdag kväll till Filles lande till Hirsala, på fredag morgon hämtade vi Valter från Kyrkslätt och åkte till Hangö för att träffa cecci, susu, yasu, andru, jojje, oscee, lasse etc :) Vi grillade och festade lite lugnare, träffade hangö bor som smittade deras dialekt till oss och på lördag morgon spelade vi mölkky och beach volley i 20 m/s vind typ = omöjligt. Vi åkte sedan med Fille till mitt lande i Ekenäs, och nu är jag hemma.


Mera bilder från Hangö, klickbara :)

Har ganska busy vecka nästa vecka dessutom är jag överlycklig eftersom jag inte känner mej så sjuk mera.

Måndag; Träffa Annika, sola till Hietsun?
Tisdag; Kaffe med Sidde, på kvällen o titta på SATC the movie med Emmy, Verkku, Dansku och Annmarie.
Onsdag; Särkänniemeen the amusement park ! ;)
Torsdag; Hangö igen eller bara hem?
Fredag; Inga planer
Lördag; Transvestit fest hos Chappis (nej jag håller inte på med sånt påriktigt O.o)

Tänkte något i stil med att vara Don Giovanni med mörka ögonbryn och slickat hår, hahaha jag kan inte vänta på hur våra pojkar kommer att se ut.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0