Miami, i'm so coming

Jag är redan på väg till Miami (i mina tankar).

Miami är överallt; Will Smith - Miami kommer på radion, o alla tv program är från miami (CSI Miami) och fyfan alla bilder jag ser liknar Miami

 (Elin Kling, just så där "Miami" aktig)

och nu bestämde jag mig att jag skall nog dit efter gymnasiet. Jag har ju hoppat av och an mellan att stanna i H:fors och att fara dit men nu skiter jag i allt annat än mig själv och far dit och göra det jag vill, advertising. Jag vill göra reklamer till D&G, Versace och allt annat från himmel till jord.

Goodbye!! ;DD Jag har blivit tokig... Nu när jag vet vad som väntar mej om 1 år så skall jag njuta av Finland som btw suger hårt då jag tänker på saken.

Kommentarer
Postat av: Josiee

tack sötnos:)allt bra?

2008-06-25 @ 15:01:25
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0