I'm gonna Crash the team


(Bild av Larajade.com)

Idag var jag hos Cecci och spela Crash team racing, har inte spelat det på 1,5 år säkert och vi var totalt positiva och säkra på att Cecci kommer att vinna. (Eftersom hon spelade det igår med Valter i 5 timmar)

Men jag vann ju satan varendaste ett race :D (förutom några enstaka). Jag vet att Cecci blir sur när hon läser detta, hon var den sötaste förloraren nånsin, skulle skicka mig o dö etc o sa att ja e den hemskaste personen på jorden och något ditåt :D Hon slutade spelet då hon dödade mig i ett battle spel. Perfekt! Gud vad jag älskar det spelet.

Imorron kommer Bakers från Michigan, US till oss och hälsa på för 6 dagar - de är min mammas utbytes "föräldrar" då hon var i USA som utbyteselev i min ålder. Så jag frågade mamma vad hon har planerat för program för dem. De ville inte ha något program, vill bara sitta på vår gård och ta sol eftersom de är så bleka, men om det blir molnigt - då ska fru Baker till solarium sade mamma att de hade sagt! Jag började ju gapskratta. Har sätt dem 3 gånger och de är härliga, men att Tanya skulle gå på solarium då hon kommer till Finland på besök för typ andra gången i hennes liv? Jaaaa-a, amerikaner. O.o


Kommentarer
Postat av: Cecci

Du vet att jag inte menade att du skulle dö och att jag hatar dig, jag älskar dig! Gissa vad jag just gjorde i 2 timmar..jooo crash ..:S pusspuss

2008-06-23 @ 14:45:23
URL: http://vitalillja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0