Computer and weekend news

Vår familje dator har gett upp, den går ej på och kovalevyn e paskana. Hoppas den går och fiksas, min värld skulle gå under om alla mina bilder + skol esseen (som måste skickas in efter sommaren) skulle försvinna :O

Lite mera news från fredag-måndag.
Fredag firade vi skolavslutningen hos Julia, en av de mest roliga och lyckade kvällarna på länge. Åt underbar matvid hennes strand och sedan kom mer människor så vi flyttade oss till deras hus. Kom hem vid halv 3 tiden med Lotta och Vici.
lördag for vi till Cafe Ursula och ta en öl/sider med Annmarie,emmy,fille,lotta och inka. Sedan fo vi till Kungliga klubben som var totalt packad med studenter. Jag och fille stack därifrån efter 1,5h och träffade hans kusin Calle. Vi vandrade runt i stan i en cirkel i ett löjligt försök att få en taxi och tittade på Calles otroliga försök på att ragga flickor. Hade otroligt roligt men klockan 5 gav vi upp och ringde emmy som snällt kastade oss med bilen hem så att vi slutligen var hemma halv 6. Vi som lämnade kungliga klubben ca 2/ halv 3 ;)

Igår chillade vi med Fille på deras lande i Hirsala och lagade god mat/tittade på leffa etc. Skönt med icke festande dag :)
Imorgon skall jag och klippa pannlugg till amas mamma ;) Om ni inte ser mej på en stund ser jag ut som en 5 åring, så ha det bra, vi far och besöka vänner till hangö på fredagen med fille och valter.

Updatar bidler asap!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0