Blondii eller Brunee

Jag brukar göra varje sommar något annorlunda till mitt hår (annors är det densamma, blont-medellångt-sidbena) okej och "varje-sommar", alltså sen förra sommaren då jag färgade håret brunt. ;)

Nu har jag klippt pannlugg dessutom funderar jag på om jag skulle färga håret brunt igen... Fick ideen då jag tittade på brunette-tiden förra sommaren. Problemet är att med mörkt hår måste jag sminka mera för att inte se alltför blek ut :/ dilemma.

image129image130

Stora bruna jag vs lilla blonda jag :) jag kan inte bestämma mej vilken hår färg är bättre :/


Kommentarer
Postat av: Karolin

Tack dsamma :) Snygg bikini ;) den har jag med :) hehe!

Kramar!

2008-06-08 @ 17:40:25
URL: http://karolin87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0