"Alla var där" utom jag

Köpte en bok på tisdag, Alla var där av Lauren Weisberger.
Kom på hur bra namnet passar till mina tankar för tillfället. En del av mina vänner stack iväg till ett sommarställe för att träffa den andra delen av våra vänner och meddelade inte ens åt mig att de är på väg dit, fick reda på det då JAG ringer och frågar va de ska göra idag "jooo vi far ti sommarstället och träffar alla människor fö två dagar, har inte E talat med dig, aa okej men vi fa dit fö två dagar hade skoj hej!"

öh... nej, fan vad ledsen jag blev. halloo jag skulle ha kunnat komma me, (om jag nu inte hade råkat vara sjuk men de visste de ju inte). Ytterst fina vänner jag har, så nu far vi dit imorron med fille&valter istället.

Alla var där, men inte jag.

Deppigt va? Jag är sjuk och har rätt att hata mina dumma vänner som inte vet om att de gjort fel. (Sofia 5år)

Pussokraaaam ja ska ti filles lande idag. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0