Mina nya skor

Jaaa ja vet, men vad kan man åt det? Vi va igår i kanske 4 timmar med Fille och sökte gladiator sandaler åt mig. Först i Iso Omena i typ 3 timmar sen i Tapiola i 1 timme där jag äntligen hittade ett par fina på Sokos som dessutom var på rea 70%! Tänkte skicka ett tack brev till dem, så glad blev jag :D Hittade dessutom ett par andra sandaler på kappahl som också var 70% rea. På kvällen chillade vi hos Jocke med Putti, Maija, Jocke, Fille, Jani, Krisu och Niko. Kvällens samtalsämne var skit (I mean literally) och Nikos leffa storyn som ingen förstod. Kände mig ytterst sjuk så vi fo ganska tidigt.



Dom skiner kanske lite väl mycket här :D

Ingen lyckas nog med detsamma som jag har lyckats med, tappa mina andra nya skor! hahahahah jag tycker det är mer komiskt än sorligt... Jag menar de kostade ju också bara 5euro. Månne de int dyker upp snart ;)

Nu vill jag bara ha en långklänning och nya armband så är allting bra i min garderob! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0