Hot in the lande spot

                  

Idag ringde en läkare till mig och skulle fråga om mina symptom, jag har haft problem med magen i en månad nu. Hör någon tala svenska och förstår inget, jag utbrister "HEEJJ e de duuu?" jag trodde det var Cecci :D så säger hon något annat oförståeligt på svenska och jag frågar då om hon kan finska och förstår att det är ju läkaren. Vad hade hon att säga då? Typ allt jag redan visste, ät fibrer, motionera och drick laktosfri mjölk då hon hörde att jag har laktosintolerans. Hur dum trodde hon att jag var? Har laktosintolerans men nejjjj jag njuter ju av att dricka vanlig mjölk och ha ännu mera ont i magen. Mina smarta vänner visste också det där med fibrer. Så vad ska jag göra nu då? Typ bara äta mörktbröd och sallad, vi ses på min begravning då jag bara är lite ben.

Idag skall vi åka till landefest, solen har börjat skina så vi hoppas på det bästa!
Igår köpte jag ett persika färgat läppstift och junt hårband ^^ lika juntig som på bilderna ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0