Dean's fest

Kom just hem från Borgå, Deans lande och jooo det var roligt. Lite tårar&sjuka fötter dock. Skulle hoppa längdhopp och hoppade lite för tidigt så kanten to i min hel så nu kan jag bara gå på tår me min vänsta fot. Very nice!

Vi smög med Fille till en av gäst husen och sov i en prinsessa säng då annmarie låg i vår bastu säng med en våt handduk över sig, jag stod och skrattade åt henne i 5 minuter tills jag förstod att stackarn måste ha kallt så jag gav en filt åt henne.

Sjöng karaoke med Krisu som kunde alla jävla ord till de mest flickiga sånger så som Beyonces Crazy in love. Buuuu! Det blev ändå 2-2, muhaha!

Nahi hade gått och skitit utanför Janis tält, stackarn måste ha fått en shock på morgonen :D Filles och Nahis nästa plan var att ta skitämbaret från dasset och slänga det in i Jojjes tält. Tack tack tack gud att de inte gjorde det, dom måste nog skaffa vård och snabbt!

Det var det, jätte roliga saker :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0