7 Deadly Sins

Jag tänker starta två nya foto projekt för att samla in CAS timmar = Creativity - Action - Service, och jag får Creativity av att fota (måste samla in 50 timmar).

Det ena projektet kommer att vara de 7 dödliga synderna, har inte än bestämt mig om jag bara fotar mig själv eller ber någon annan fota mig/fotar andra.

1. Lust
2. Gluttony
3. Greed
4. Sloth
5. Wrath

6. Envy
7. Pride

Jag tänker definitivt vara wrath eftersom jag älskar att vara arg på bild :D eller jag tror jag gör det?

Resultatet kommer jag att visa på bloggen, får se när projektet blir klart eftersom det kommer att ta en jäkla lång tid att planera.


America's next top model season 4


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0