Världens löjligaste historia

Nu ska jag berätta världens löjligaste historia.

Vi va idag i intersport för att söka handbolls skor åt Fille. (Ingen köper skor utan mig) Nå jag började gå bland sko hyllorna och hittade ett par så otroliga converse skor (inte dom vanliga, hittade dem tyvärr inte någonstans på internet, bevisar just hur speciella de är) att jag pakotta file och pröva dem (efter att jag såklart prövat dem och kommit fram till att de inte passar mig) sen hoppade jag som en liten kanin  "DOM E LJUVLIGA, DOM E HELT LJUVLIGA!" jag talade på om hur ljuvliga dom var i 5minuter och fille bara skrattade, då vi måste gå ut från butiken släppte jag ett par tårar för att vi måste lämna skorna där. Han hade ju inga pengar att köpa 110 € skor så där bara. Nå han lovade iaf tala med sin mamma om att köpa dem. han tyckte de var "helt okej".

Okej, vad är jag???? en alien???? ingen gråter när de måste lämna ett par ljuvliga skor i butiken, OCH NÄR DE INTE ENS ÄR ÅT DIG SJÄLV. Bevisar just hurdant beroende jag har åt skor. Allvarligt. jag blir rädd nu, måste sluta det här och fa till någon skoterapeut. Stackarns fille måst nu först börja tänka att "vem i fittan har ja blivit tillsammans med???" :DDD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0