Tankar

Krätskivan höll på till 3 på natten, fan med dig mamma.
Jag kommer att somna på Helsinki Club idag, vi får hoppas på att jag kan dansa i sömnen.


Konstensnatt är det ju också, har mycket goda minnen av det då jag var på lågstadie, brukade gå med pappa och mamma till olika gallerier och lyssna på gatu musik.

Nuförtiden är det bara att supa sig ihjäl för att det är "konstensnatt". Huhahah så blir det idag fast pga rufis fest bara.

Från en sak till en annan, började tänka på en viss person, eller i allmänhet, hur den personen fungerar. Det är som en funktion eftersom hon upprepat samma sak nu 3 gånger (eller mer) och då talar vi om stora grejjor. Elaka grejjor. Inte nice grejjor.
Inte hör det ju till mig men bara en konstig ovana hon har. Undrar just när nästa person råkar ut för det...

Jag talar inte skit eller skvallrar men men.... tänker bara på hur vi människor talar skit om nån och är ändå mycket goda vänner med den personen. Har svårt att förstå det.

Snart ska cecci till oss och jag SKA FÅ HENNE ATT SUPA. (ja e hemskaste personen på jorden, parallel till Hitler) och detta är min mission, CECCI SKALL SUPA IDAG!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0