Oooh mään

Fick kritik av min EE av Jim, nå exakt det sa han som jag visste att var fel! Varför gjorde jag då inget åt det? För jag är en dum person som ändå måste få höra det av en annan person för att orka göra en massa jobb på nytt.

"You should get more critical evaluation into the essay"
"You should firmly argue your central thesis before your conclusion"
"Work on your referencing"

Noo problem though, ja ska göra den klar tills måndag (eller förbättra den)
Det är otroligt svårt att skriva en Extended Essay eftersom man egentligen följer en väl upplagd plan, om något fattas så blir det mindre poäng.

Fo idag till annmarie och äta ris med räksås, sen GJORDE VI VÅRA MATTALÄXOR. wtf?!?!

Nu har mamma firmans rapujuhlat hos oss, sjöng just helan går. Kill me please.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0