När tröttheten kryper


Bild: Jag Modell: Amanda

"Känns som att vara i fängelset"

Jag är så trött så trött så trött.

Det har bara varit 2 dagar skola och jag kunde sluta nu! Var idag i the national library och sökte i 1 h på böcker till min Extended Essay tills jag äntligen hittade till den rätta byggnaden och den skulle ju sen såklart stängas så ja hann ta med mig två böcker som jag egentligen inte ens skulle ha.

Jag är en idiot som inte märkt den "kulturella" avdelningen där alla böcker jag skulle ha behövt för 1/2 år sen! Varför märkte jag den nu först?? Nu har jag en vecka på att ändra på min EE så att jag får flere sources.

Imorgon fredag, gudskelov! Och tack gud för att House kommer kl 21.00 idag

Kommentarer
Postat av: Cecci

Beib, ja känner mej helt lika trött som du. Somnade med datorn i knä just och vaknade till att den pam föll i golve. Nu spricker huvudet av den värsta huvudvärken..du e smart å snabb, du hinner fixxa din EE helt bra, pussmo

2008-08-14 @ 20:06:08
URL: http://http://vitalillja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0