Fredagen

Igår firade vi Susu. Vi va och äta med Suski,siitari,annmarie,mia,lotta,inka,verkku och jag till en indisk restaurang, visste inte ens att indisk mat var så "hot", just sånt som min mat skall vara.

Efter maten satte vi oss i Obans park och drack lite. Där träffade vi på världens mest random dude som hade slutat dricka för 5 år sen eftersom han som full spenderade så mycket pengar på höhrm, horor.

Intressant dude som jag sa... Efter det stack vi ännu till Danskus lilla etta och därifrån med alla Rufis gäster till Kunkkun där vi hade ett till fyllo gräl med Fille. Jag sa att det var sista gången vi dricker tillsammans.

Söt som han är så trodde han att jag hade stuckit iväg hem från klubben och hade sprungit till buss stationen och tagit en buss. Jag visste ingenting om saken förrän jag ringde till suski som sa att han e påväg mot oss.

I kampen träffade jag mera intressanta människor, en amerikan som blev harrassad av en rysk gubbe som tydligen trodde att amerikanen hatade honom så dom bråkade där. Jag och en kanadensare spekulerade över problemet dom hade tills min buss kom. Hahah det var det roligaste under kvällen.

Snart kommer fille till oss & tala.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0