Ett hälsosamt liv, tack

Sprang just 2.5km. Hatar att jogga men känslan efter att man klarat det är orsaken till att jag orkar. Jag dushade länge och smörjade Nivea över hela kroppen, lade mig i soffan och kände bara hur mina muskler kommer att vara så sjuka imoron att jag inte kommer att kunna gå. Och jo jag tänjde i 20 minuter. Life is unfair.

Jag skall försöka börja leva lite hälsosammare, min mage har suffer hela sommaren pga min ohälsosamma livstil, äter lite nu och då, vakar till 3 på natten, vaknar 2 på dagen, dricker alkohol och motionerar int alls. Hurrraaaaaa!!! Bingbingbing poäng till mig för mitt underbara liv.

Nää men alltså nu en förändring!

Min favvo låt atm! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0