Bilskola

Idag börjar jag i bilskola, äntligen!
Ingen chans att jag får kortet till den 30 oktober men man kan ju hoppas... det ända jag vill att jag i snar framtid kan köra mig och fille hem från fester så att vi inte behöver vänta till 3 på dagen att hans krabbis har farit bort :D

Imorgon börjar skolan, egentligen är det ju helt skönt, desto snabbare den börjar, desto snabbare är den slut och sen är all skola slut! jaa att studera på högskola/university är ju änligt mig en helt annan sak. Och så vill vi ju alla se dom små snuskiga 92orna som kommer att vara ett nöje att titta på. Kan just tänka mig hur alla -88 tittade på oss -90 då vi började i gymnasiet. Ironiskt nog. Känner mig 10487546 gånger mindre än vad jag tyckte 3orna på gymnasiet då var.

Så egentligen känner vi alla oss alltid små för att det alltid finns de äldre?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0