Today

Nahis 18 års fest kl 19.00.

Lista (hade fiilis o duuna den)

oftast på tallriken: pasta
bästa klubben: mm, svårt
då vet jag att jag är kär: då jag kan säga att jag älskar dig och då jag kan vara helt mig själv.
hit går jag helst: till Fille :) eller på resa
bästa presenten jag fått: canon eos 400D
älskar att ge bort: presenter
jag spelar: musiiiik på hög volyyym! ;)
dagens lögn: jag ska inte äta mera
ditt rum är: rött,vitt,svart.
din hobby: street dance, fotografering
vad är det för veckodag? lördag
vad åt du senast: broilerpasta
vem fick du mail av senast: facebook?
vem fick du sms av senast: fille?
senaste bussresa: kommer ej ihåg ;)
manchester eller jeans: jeans
sover du naken: ibland
vad gör du när du inte kan sova: sudoku
vinyl eller cd: cd
när du blir gammal, bor du i stan eller på landet: stan absolut
hur många dagar i veckan går du på fest: Fredag - Lördag
vem får dig att må dåligt: mister alcohol ;)
klagar du ofta över folk som skriver grammatiska stavfel: inte klagar men mobbar (ja e stygg) ;D
är du ett intellektuellt geni: absolut.
blandar du svenska med engelska när du skriver: joo hela tiden pga engelsk utbildning
vad gör du om tio år: jobbar etc
vad gillar du för kakor? inga :|
vilken är din favoritpaj? räk och många andra
varför är du inte vegan? skulle inte klara mej utan broiler och köttfärs.
vad heter dina husdjur? Roope
hur många skor har du? hmm, 30?
vad har du på dig just nu? t-shirt,jeans
vad har du för frisyr? ingen, de ba e ;)
hur många timmar sov du inatt? 10
hur många timmar brukar du sova per natt? 10
vad dricker du helst till maten? mjölk eller surmjölk :P
vad dricker du helst på fest? öl,sider,vin,likör beror på...
vad åt du till frukost? bröd,gröt
vem saknar du? gamla vänner
vilken färg har du på dina underkläder just nu? grå/svart
vem vet mest om dej? beror på vad för saker, cecci, fille osv. =)
vad luktar det just nu? dator rum ;D

hittad hos http://emeliesandstrom.blogg.se/listor.html

Mina svar är otroligt tråkiga, läs inte ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0