Stressad till döds

Jag har så mycket skolarbete att göra ända tills maj att jag inte vet hur ja kommer att klara mej.
Examen den 15.5 om man kommer vidare till IB 2an, 6 ämnen att skriva och 3 prov i varje. Minimi poäng 24 (maximi är 42) Vitsord 1-7. Samtidit borde jag göra en historical investigation på 2500 ord som är 20% av vårt examen vitsord.
Har jag börjat med något? Nejjj.
Dessutom så hjälper det inte mycket att jag just börjat blogga och använder dyrbar tid till det...

Det var en bra kväll hos Dean igår och jo vi blev ganska länge där. Några bilder från kvällen:



image15      image16
Andru och jag. (Förstår inte hur jag kan vrida min mun så konstit) Inka på högre bilden. :)


Jaa... våren börjar nog tydligt uppenbara sig, vi fo och shoppa godis med Fille i bara t-shirt.

image17


Kommentarer
Postat av: Cecci

Söta bilder :D hände de nå spec sen hos dean? va de kul? :)

2008-04-06 @ 15:37:25
URL: http://vitalillja.blogg.se/
Postat av: Sofieamanda

Nå dit kom massa människor från dendä amandas fest, typ jakke o wiltsu etc :D men vi fo sen nå 2 tiden me benkkus skjuts :) R kom också dit -.-

2008-04-06 @ 15:41:35
URL: http://sofieamanda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0