Öriöri

Jag e så täynnä av Stalin (Jaaaaa ja håller ännu också på att studerar den jäveln för apparently går hela IB ut på honom). Ja har skrivit 1 timme viktiga notes om honom o hans Ryssland men det tar aldrig slut, dessutom har jag den jävla biographyn om honom oläst. %¤#¤%¤# (sensur)
Nu har jag bara stirrat på dator skärmen i kanske en halv timme o int gjort något. Dessutom var min kind jätte mega röd idag i skolan.
Jag ger upp skolan. Kela börja i skolans kiska ny business för 1 månad... Kanske Sirpa vill ha mej dit för ever?
Ja har lyssnat nu 50 gånger på Bob marly's - can you be loved. Nu tar jag 1 timmes paus från läxor och går och äter, har inte ens hunnit med det sen skolmaten. :'(((((((

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0