Oops I did it again

Jag KÖPTE igen saker! Hur svårt är det att spara pengar när man skall till NY iövermorgons morgon? Mycket svårt tydligen, hittade ett par ljuvliga sommar skor som jag tänkte ha på på vappen och min&Filles 1 års dag.

Okej o sen hittade ja ett fint linne som också kan bli en kjol. Jaaa... o sen hittade ja en ring o ett armband. Vad gör man inte för sin 1 års dag. :/ Vi skall på onsdag köpa sushi och fara till oss och dricka champagne och äta. Sen blir det festande. Hurraaaay ;)

image61image62

Skor från KappAhl, har inte varit i butiken på flere år och hittar dessa.
Jag är 173cm så ja kan inte gå med för höga klackar men dessa var just passlig längd :)

image63
Ett linne från Lindex, prövade och den gick passade som kjol också.

image64

Ett armband och en ring också från Lindex

Ajooo tandläkaren hittade ett LITET hål i min ena tand, jag som aldrig haft något problem med mina tänder, så hon börjar borra tanden utan någo smärtestillande och satan vad det tog ont. Aldrig mera, tänker borsta tänderna 5 gånger per dag för att inte behöva gå igenom detta igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0