New York baby, here I come.

Jag förstår inte hur jag kunde först säga nej att resa till NY. Det var tack vare min plötsliga upplysning om att dollarn är ju otroligt låg jämfört med euron som jag ändrade mig. Det är ju ett shoppingparadis och jag skall slösa loss... Men på vad?

What would Carrie do? På tal om henne så skall vi med min styvsyster åka på Sex and the city tour där alla hotspots från serien visas ;) Skall ta mycket bilder.

image2 

Century 21 skall jag iaf spana in och alla de tusen butiker som inte finns i Finland. Före denna resa skall jag på kryssning till Stockholm. Jag hoppas verkligen jag kan hålla mina pengar trygga i plånboken...

Dessa skulle smaka bra:

image3

Emilio Pucci, $650
(ironi)

Förstår inte vårens skomode riktigt. De ser mera ut som konstvärk än klädesplagg.


Kommentarer
Postat av: Cecci

Ja vill oxo ti NY, ta mej me! Liksom faan att dom sku ti NY min familj nä vi va på playa, fast ja int sku byta vår playa resa mot Någå!!! Häärliga skor, fast ser svåra att ut gå med :D ses just, puss

2008-04-05 @ 13:50:39
URL: http://vitalillja.blogg.se/
Postat av: Sofieamanda

Njaaae, du hinner fa dit many times ;) de va skämt me skorna, fast dom e nog jätte konstnärliga. Would never put them on though :O

2008-04-05 @ 13:52:56
URL: http://sofieamanda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0