Kryssningen förbi

image32


Jaa så nu är tvåornas kryssning avklarad, en lyckad resa för all del. Misstänker att jag har antingen laktosintolerans/keliaki och mamma tror att jag är allergisk för alkohol eftersom jag hade en uppsvullen mage under hela kryssningen och mådde otroligt illa vilket inte är normalt för min del...

Shoppade lite här och där, mådde ganska bra i Stockholm. Det blev sen H&M, Topshop, Gina Tricot, Glitter osv. (Typiskt att man shoppar i butiker som finns i Finland också :S) Vi skulle söka American apparel och urban outfitters men vi orkade inte.

Köpte:

image31

Rosa tunika - gina tricot, bälte - h&m, blomklänning -h&m, wayfarers - glitter, t-shirt - gina tricot.

Hittade inte fina röda wayfarers som jag sökte hur länge som helst så det blev svarta istället. Det får bli ny sökning i NY istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0