Jammin jammin

Så va Siddes party också förbi, kvällens roligaste minne, mitt skratt. Hahaha, ja borde ha bandat det.

image53
Min snabbt uppskapade klädsel för igår, hade problem att sitta och dansa dumt (man tar sitt ben och drar huvudet mot det, och gör det snabbt) hur fult men hur roligt som helst ;)

Fo till stan för att köpa glass med Fille idag efter 3h försök på historical investigation. Problemet är att jag har för mycket information och för liten word limit.

Vi har varit och tittat på väskor till mig för vår 1 års dag, fille får sina presenter från NY, skall köpa en ny garderob till honom ;)

image54



Idag ska killarna spela brons match!
Vinn fyfan!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0