De sommar!

image47
Häärligt väder i Finland, äntligen sommar :)

Talade idag om att köpa helt rikit ordentlit riktiga Ray Ban Wayfarers från US and A och hörde att de kostade 800 dollar, hahah var helt i shock o sa att kanske jag då avstår.. Närmare 80-150 dollar kom det fram att de kostar sen...

 

Nu vet jag med all klarhet vad min Extended Essay kommer att vara om

- How are genders represented as SEX objects in the US magazine adverts.

Min lärare tyckte det var den bästa, så nu skall jag beställa en massa böcker om sex i reklamer hem till oss. Tänker inte visa esseen till nån i släkten :O Farmor får ju sydäri (hjärtattack).
Måste titta på en massa halv nakna kvinnor och män. Nå men, lite sommar feeling bara. ;)
Hoppas mamma inte tror att jag blivit porr-addikterad. Det hjälper inte särskilt mycket att min lärare sa att jag ska göra detta.

Såhär så mitt rum ut då ja tömde min hylla förra veckan.

image48

Som vanligt så att säga...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0