Dagens

Jag har varit totalt korkad idag.

8.10: Vaknar och bestämmer mig att fara 11.00 till skolan istället för 09.40 eftersom en trötthet trycker på för starkt.
8.30: Stiger upp i panik och bestämmer mig att sen också fa till skolan.
8.50: Fille textar, han har fått körkort. Får skjuts till skolan.

I skolan normalt blablabla...har för länge sedan bestämt att jag skall till Helsingfors universitets bibliotek och till banken efter skolan. (Skall ha en bok till min Extended Essay på 4000 ord och behöver böcker till imorgon. I banken måste viktiga räkningar betalas. )

Fille skjutsar mig till biblioteket (efter 15min sökandet hittade vi det äntligen!). Inne står en skylt att man måste ta av sig jackan och föra väskan, mobilen, maten och allt i ett skåp. Står där stum i 5minuter och bestämmer mig att istället fara till pappa och äta! Hur dum får man bli? Jag skulle verkligen ha behövat en bok till imorgon.

Sedan sitter jag hos pappa och läser Stalin och äter soppa. Kommer på att jag aldrig fo till banken.
Kände mig som en rejäl idiot. Jag skyller på Stalin.


Nu måste jag åka imorgon igen till stan och göra det som jag skulle göra idag.

Biblioteket + Banken. BB!


Jag lämnar Stalin hemma. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0